pátek 2. ledna 2015

Natiná

Kdo mě zná tak ví, že jsem usměvavá, vtipná,sebevědomá, někdy hloupá a někdy mi docela dost hrabe.

Ale tahle ta Natiná je upřímná,vtipná a také někdy drzá .


Natiná to jméno vzniklo od jedné kamarádky, která se nazvala jménem Tejiná a tak mě napadlo, že se tak jmenovat budu i já a tak vzniklo mé jméno ,,Natiná". :)



Jestli chcete poznat Natinu tak musí vědět
že mám ráda energy drink
že miluju džusy
mám ráda hoodně lidí a to fakt myslím vážně hodně lidí
že když se mračí ví že ji něco je
že má ráda výrazné barvy
 že ráda nosím legíny
že ráda tancuju

A také nějaké moje negativní stránky
že nemám ráda játra
že nemám moc v oblibě školu
že nerada mám kecy takových těch falešných kamarádek,že dělají, že se semnou baví ,že dělají že jsou semnou bff

A teď mé pozitivní stránky
jsem vtipná,usměvavá,někdy naštvaná a chytrá ,,chytrá"
moje pozitivní stránka je že mám ráda tanec,hudbu atd...... :)


Tohle je pro začátek je všechno děkuju za přečtení :)

Do komentářů mi napište o čem bych mohla psát :)

Tady máte můj účet na youtube : https://www.youtube.com/channel/UCh3pRCuv6j2zsSIxivuk4Lg/feed

Děkuju vám za shlédnutí :) :D









Komentáře: 2:

V 2. ledna 2015 v 5:51 , Blogger Niki řekl...

Mohla by jsi napsat třeba na jakou školu chodíš a nebo třeba na jakou se chystáš.
A kdy budeš mit nějaké video na YT??? :) :)

 
V 2. ledna 2015 v 7:00 , Blogger Unknown řekl...

už jsem napsala o te střední škole
a další video nwm kdy bude ale asi skusim zitra :)
https://www.youtube.com/channel/UCh3pRCuv6j2zsSIxivuk4Lg

 

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka