pátek 2. ledna 2015

Co se řekne pod pojmem STŘEDNÍ ŠKOLA??? :) :D

Co se řekne pod pojmem STŘEDNÍ ŠKOLA??? :) :D

No mě prvně napadne samá práce,uční a učení
Ale zase si tam najdete nové kamarády,učitele a možná i ,,kluka"

Co víte může se to stát i nemusí :) :D Já do budoucnosti nevidím :) tajže nevím co se může stát :D


A kam se chystám?
Já se chystám na PAJDÁK neboli předškolní a mimoškolní pedagogika
A proč zrovna tam? protože mě baví pracovat s dětmi atd. a prostě je mám ráda

A přestně na jakou školu bych chtěla jít je: a) KOSTKA
                                                                 b)KROMĚŘÍŽ

No jako ja mám víc zájem o kostku než o kroměříž
-možná je to tým že tam jde moje spolužačka nebo nwm proč ? :)


Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka